...jest pusty
Wszystkie nasze produkty są wykonywane na zamówienie. Jeśli chcesz zmienić zamówienie, skontaktuj się z nami jak najszybciej. Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek błędne informacje, jeśli nie podasz nam w ciągu 24 godzin. Po 24 godzinach Twoje zamówienie zostało już wprowadzone do produkcji i nie można go już modyfikować. Kupujący ponoszą wszelkie ryzyko przy wyborze niewłaściwego stylu i rozmiaru zakupu, w takim przypadku zwrot lub zwrot pieniędzy nie są akceptowane.
Utracone zamówienia
Jeśli zamówienie zostanie utracone w transporcie, wyślemy Ci zamiennik na nasz koszt. Otrzymasz numer śledzenia, którego używamy do ustalenia, czy zamówienie zostało utracone podczas transportu lub dostarczone.
Błędy w braku adresu lub zły adres dostawy
Jeśli w brakującym adresie wystąpią błędy lub podasz nam błędny adres do wysyłki, co doprowadzi do nieudanej dostawy i zwrócisz go do nas, skontaktuj się z nami, a rozwiążemy problem za Ciebie.
Wymiana (jeśli dotyczy, Kupujący ponosi koszty wysyłki zwrotnej.)
Jeśli potrzebujesz wymienić go na ten sam przedmiot, wyślij nam e-mail na adres sales@aisope.pl i wyślij swój przedmiot na adres:
41 Devonshire Street Ground Floor Office 1, London, United Kingdom, W1G 7AJ
Wszystkie produkty przechodzą kontrolę jakości przed wysłaniem do Ciebie – ale na wszelki wypadek przeczytaj poniżej!
Jeśli produkt napotka jeden z poniższych problemów podczas otwierania paczki, poinformuj nas o tym, robiąc zdjęcie i wyślij nam e-maila bezpośrednio z numerem zamówienia.
Wydrukowany obraz jest niewyraźny.
Wydrukowany obraz nie znajduje się na środku koszulki.
Przesyłka odebrana błędnie wbrew zamówieniu.
Uszkodzony w wyniku dostawy: podarty, brudny.
Zamówienie nie jest w odpowiednim rozmiarze, kolorze lub stylu w porównaniu do zamówienia.
Inne błędy spowodowane przez nas.
Jeśli otrzymany produkt ma którykolwiek z powyższych problemów, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty e-mail lub strony internetowej ze zdjęciami błędów i numerem zamówienia. Zwrócimy pieniądze lub wymienimy przedmiot, gdy problem zostanie zweryfikowany jako poprawny.
Wadliwe, uszkodzone, nieprawidłowo wysłane przedmioty. Masz prawo do pełnego zwrotu pieniędzy lub wymiany, jeśli wysłaliśmy Ci wadliwy, uszkodzony lub błędnie wysłany przedmiot. Jeśli uważasz, że przedmiot został uszkodzony podczas wysyłki, musisz uzyskać od przewoźnika dokument „Dowód uszkodzenia”, który powinien być dołączony do zwróconej przesyłki.
Uwaga: * Zwroty są przyjmowane tylko wtedy, gdy przedmiot nie był używany lub prany iw takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś.
* Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za rozmiar, jeśli zrobiliśmy to jako twoją prośbę. W przypadku wysyłki niewłaściwego rozmiaru w stosunku do zamówienia zastosujemy powyższą politykę.
WYSYŁKA
Aby zwrócić produkt, należy wysłać produkt na adres:
41 Devonshire Street Ground Floor Office 1, London, United Kingdom, W1G 7AJ
Zwrot zostanie dokonany na tę samą kartę kredytową lub oryginalną metodę płatności, której użyłeś do zamówienia. Ponieważ zwrot pieniędzy jest cofnięciem Twojej płatności (otrzymasz zwrot pieniędzy w ciągu 72 godzin), możemy odesłać go tylko w ten sam sposób, w jaki został otrzymany. Cofnięcie płatności w ten sposób jest najszybszym i najbezpieczniejszym sposobem uzyskania zwrotu w drodze powrotnej do Ciebie.
Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt przesyłki zwrotnej zostanie odjęty od Twojego zwrotu.(Jeśli wyślemy niewłaściwy towar, otrzymasz pełny zwrot pieniędzy.)
* Problemy ze zwrotem pieniędzy: Poniżej znajduje się kilka powodów, dla których otrzymasz pełny zwrot pieniędzy:
Zduplikuj zamówienie, anulujemy je i zwrócimy Ci pieniądze (otrzymasz zwrot pieniędzy w ciągu 72 godzin).
Twoje produkty nie dotarły w ciągu 30 dni lub otrzymałeś uszkodzony/wadliwy przedmiot (patrz warunki w POLITYCE ZWROTÓW), wcześniej rozpatrzymy zamówienia na wymianę i nie musisz zwracać przedmiotów. Ale jeśli nadal chcesz dokonać zwrotu, zrealizujemy kredyt w sklepie lub zwrot pieniędzy po otrzymaniu od Ciebie zwrotów. Jeśli chcesz dokonać zwrotu lub zwrotu pieniędzy za zamówienie, przeczytaj uważnie poniższe instrukcje!
* Jak zwrócić przedmioty?
Krok 1: Jak zwrócić?
– Zwroty należy odesłać do nas w ciągu 30 dni od daty dostarczenia paczki.
– Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być również w oryginalnym opakowaniu, niezużytym, nieużywanym, niepranym ani nie uszkodzonym w inny sposób. Wszystkie oryginalne wszyte lub zawieszone metki muszą być nienaruszone.
– Aby dokonać zwrotu, wymagamy paragonu lub dowodu zakupu. Będziesz odpowiedzialny za opłacenie własnych kosztów wysyłki za zwrot swoich przedmiotów.
Krok 2: Nasze przetwarzanie czeków.
– Po otrzymaniu zwrotów wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, że ją otrzymaliśmy. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu tak szybko, jak to możliwe. Przetwarzanie czeku zajmie trochę czasu na porównanie i omówienie z naszym partnerem.
Wtedy Twój zwrot zostanie przetworzony. Przetwarzanie trwa 1-2 dni robocze po ich wydaniu, a następnie otrzymasz zwrot pieniędzy w ciągu 72 godzin.
– Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe. Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej. Oficjalne zaksięgowanie zwrotu może trochę potrwać.
– Następnie skontaktuj się z bankiem. Często jest trochę czasu na przetwarzanie, zanim zostanie zaksięgowany zwrot pieniędzy. Jeśli zrobiłeś to wszystko, a nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem sales@aisope.pl
Upoważniony do reprezentowania: Alex Burman Adres biura: 41 Devonshire Street Ground Floor Office 1 London, W1G 7AJ, United Kingdom Email: sales@aisope.pl Czas odpowiedzi: w 48 godzin Nr telefonu: +447761980356 Czas: poniedziałek - piątek, 9:00 - 18:00 (GMT+2)