...jest pusty
Nie, nie musisz. Za każdym razem możesz robić zakupy i wymeldowywać się jako gość.
Jednak założenie u nas konta umożliwi Ci składanie zamówień bez konieczności podawania swoich danych za każdym razem, gdy robisz u nas zakupy. Możesz zarejestrować się już teraz lub możesz najpierw rozpocząć zakupy i utworzyć konto przed dokonaniem transakcji na stronie koszyka.
Kliknij „Zaloguj się/zarejestruj”, a następnie „Utwórz konto” i podaj swoje dane osobowe.
Kupuj produkty, które chcesz i dodaj je do koszyka. Po zakończeniu możesz przejść do koszyka i dokonać transakcji. Sprawdź i upewnij się, że wszystkie informacje są poprawne przed potwierdzeniem zakupów i płatności.
Obsługujemy metodę płatności: Paypal
Niestety nie możemy anulować zamówienia po jego złożeniu. Pozwoli nam to sprawnie spakować Twoje zamówienia i zminimalizować błędy. Zaleca się sprawdzenie zamówienia przed jego złożeniem.
Wprowadź kod kuponu w polu „Kod kuponu” i kliknij „Dodaj” na stronie koszyka, zanim przejdziesz do kasy. Należy pamiętać, że nie jesteśmy w stanie ręcznie zastosować kodu kuponu do zamówienia, jeśli pominięto go podczas realizacji transakcji. Uprzejmie upewnij się, że wszystkie informacje są poprawne przed potwierdzeniem zakupu.
Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem otrzymania zamówienia. Pamiętaj jednak, że zamówienia zostaną wysłane dopiero po zatwierdzeniu płatności i zweryfikowaniu adresu rozliczeniowego i dostawy. Alternatywnie możesz sprawdzić status swojego zamówienia w „Moim koncie”, jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem.
Wszystkie zamówienia będą realizowane w ciągu 2 dni roboczych, z wyłączeniem weekendów i dni ustawowo wolnych od pracy.
Czas dostawy „Poczta Polska” wynosi około 7-15 dni roboczych; czas dostawy „DHL” wynosi około 5-7 dni roboczych.
Aisope prześle ci tropi liczbę, zazwyczaj po tym jak wysłał zamówienie, można go używać, aby sprawdzić informacje śledzenia pozycji w wyraźnej stronie śledzenia wiesz, lub sprawdzić swoje dane zamówienia na naszej stronie internetowej. >> Śledź swoje zamówienie
Niestety nie możemy przekierować zamówień po potwierdzeniu zamówienia. Dlatego upewnij się, że podałeś poprawny adres wysyłki.
Przepraszamy za wysłanie niekompletnego zamówienia. Skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.
Przepraszamy, jeśli otrzymałeś od nas wadliwy przedmiot. Skontaktuj się z naszym Zespołem Obsługi Klienta, aby otrzymać migawkę produktu, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.
Przepraszamy za wysłanie niewłaściwego przedmiotu. Skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.
Jeśli nie otrzymałeś przesyłki w ciągu 30 dni, wyślij wiadomość e-mail do naszego Zespołu Obsługi Klienta, a my odpowiednio Ci pomożemy
Możesz sprawdzić status swojej przesyłki, korzystając z opcji „Śledź swoje zamówienie” na stronie, aby dowiedzieć się, dlaczego mogło się to opóźnić. Alternatywnie możesz wysłać do nas e-mail, a my Ci pomożemy